Druga twarz prawnika - czyli NIEZGODNIE Z PRZEPISAMI



Od dłuższego czasu myślałem na różnymi sposobami realizacji swoich pasji. Jak już pisałem wcześniej, moje zainteresowania bardzo często odbiegały od mocno sprecyzowanego kierunku jakim jest prawo. Z tego samego powodu forma realizacji tych zainteresowań jest zgoła inna od tradycyjnych jakich można się doszukiwać w osobie prawnika.


Tak właśnie urodził się pomysł na kanał na YouTube, nazwany później Niezgodnie z przepisami. Jest to kulinarna część mojego życia w najczystszej postaci. Oczywiście z niewielkim elementem tej strony prawniczej, o czym świadczy logo i nazwa ;)




Po wielu godzinach, dniach, tygodniach burzy mózgów, wraz z moją drugą połową oraz pomocą znajomych, udało się zrealizować ten właśnie projekt. Przedstawia on w swej istocie pomysły na proste, tanie ale też bardzo smaczne dania, przekąski czy ciasta. A co najważniejsze, są one w całości dietetyczne, co dla osób uprawiających sport czy też borykających się z różnymi przypadłościami, może mieć kluczowe znaczenie.


Są to w głównej mierze tradycyjne przepisy,które każdy z nas wynosi z domu, przekształcone za pomocą "czystych" produktów w tzw. fit meal'e. W bardzo skrótowej lecz treściwej formie pokazany jest sposób przygotowania posiłku wraz z opisem produktów oraz końcowym wyliczeniem makroskładników.



Wiele osób będzie się zastanawiało skąd pomysł na takie coś. Odkąd pamiętam,bardzo dużo czasu spędzałem w kuchni, co raz częściej słyszałem że dobrze mi to wychodzi, a co mnie najbardziej satysfakcjonowało, to wszystko sprawiało mi ogromną przyjemność. Oczywiście zmieniony tryb życia na bardziej aktywny i zdrowy spowodował że normy żywieniowe również musiałem zmienić. Nietrudno się więc domyślić że brakowało mi pewnych przysmaków z dawnych lat.



Ten projekt powstał właśnie po to aby pokazać że zdrowy tryb życia nie musi być nudny oraz że każdy może we własnym zakresie zrobić ze sobą i swoimi nawykami coś dobrego. Nie potrzeba wielu wyrzeczeń aby osiągnąć niesamowity efekt ;)

Dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie na pierwsze odcinki, a już niebawem ukażą się kolejne.






Link do kanału na YouTube: 

Komentarze